lauantai 22. maaliskuuta 2014

Dpo 6

Muutamana päivänä olen nyt tissutellut punaviiniä, ja en tykkää. Mieluummin vetäisin greippimehua, siitä olen oppinut pitämään... Kp on nyt 25, eikä tiputtelua vielä näy, mikä sinällään on positiivista. Aiempien ovisplussien perusteella menkat alkaa välillä ensi viikon keskiviikko-lauantai, jolloin kierron pituudeksi tulee 28-31. Pidemmän puoleinen mulle, mutta normaali. Huomenna lähden viikon reissuun, eli siteet matkalaukkuun mukaan.

Ei ole mitään syytä olettaa, että tässä kuussa olisi tärpännyt. En usko noihin poppakonsteihin enkä niiden varaan laske, mutta voinpahan ajatella että kaikki keinot on tullut sitten kotioloissa kokeiltua. Kun viimeiseen puoleentoista vuoteen ei mitään ole tapahtunut, tuntuu todella epätodennäköistä, että tämä eroaisi aiemmista mitenkään. Toiveet eivät siis ole korkealla, mutta kai se jokin pieni toivonkipinä taas siellä taustalla kummittelee, hölmö minä.

Tilaamieni ovistestien mukana tuli kaupanpäällisinä muutama raskaustesti. Taidan jättää ne pakkaamatta mukaan.

2 kommenttia:

  1. Voi ei, mä taas joisin mielelläni punaviiniä vaikka joka ilta läpi kierron :D viinejäkin kyllä on hirveän erilaisia ja monien maku on sellainen, että siitä oppii tykkäämään ajan kanssa. Tai toiset, oppii, toiset kai ei :)

    Mäkään en usko mihinkään poppakonsteihin, mutta niin vaan greippimehut ym ovat tässä kierrossa messissä...

    Tsemppiä loppukiertoon! Toivo on hyvästä, vaikka sitten joutuisikin pettymään <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hirveän montaa punaviiniä en ole maistanut kun ei vaan tunnu mun makumaailmaan istuvan :) Itseasiassa tuolla reissulla maistelin viiniä, joka ei saanut niin suurta irvistystä aikaiseksi kuin yleensä, eli saatanpa kokeiluja joskus jatkaakin, vaikkei siitä viime kierrossa hyötyä ollutkaan ;)

      Poista