lauantai 24. toukokuuta 2014

Pöljä mikä pöljä

Mitä tehdään, kun menkat ovat pari päivää myöhässä? No raskaustesti. Ja kun sen tekee päiväpissasta parin tunnin pidätyksen jälkeen halpistestillä, mitä sitten tehdään? No pidätellään pidempään ja haetaan kaupasta eri merkkinen testi. Ei sillä että mitään oireita mihinkään suuntaan edelleenkään olisi, mutta tilanne ei anna näemmä rauhaa ennenkuin menkat alkaa. Ja joo, mulla on liikaa luppoaikaa tai helle on sulattanut aivot, tai sitten mä vaan olen kestopöljä.

Ja ei, vaikka kuinka monesta suunnasta tiiraa eri valaistuksissa, niin ei. Ei vaikka kuinka pitkään tuijottelua jatkaisi, niin edes ajatuksen voimalla valkoinen pahvinpala ei saa väriä. Mitä sitten? Korkkaan siiderin ja päätän alkaa inhoamaan Lugesteroneja.

Soitin muuten eilen vielä polille ja varmistin kesätauon ajankohdan. Jos menkat eivät ala vielä huomennakaan, niin olen sillä saralla kesälomalla.

4 kommenttia:

  1. Mulla ensioire on ollu oireettomuus, eli siis menkkoja edeltäneet oireet ei sitten alkaneetkaan, vaan olo oli ihan normaali :) Ja positiivisen raskaustestin oon tehny vasta tosi myöhään, sillonkin saanu viivaa ihan tiirailla. Tiiä missä sitten syy, mutta viis raskautta ja niistä tuloksena neljä ihanaa lasta :) Onnea sulle kovasti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hienoahan se olisi, jos voisin ottaa onnittelut vastaan... Mutta kyllä tässä on kyse vain ja ainoastaan Lugesteronin aiheuttamasta viivästyksestä :(

      Poista
  2. Ok... en tienny, että lääkkeitten takia myöhässä...

    VastaaPoista
  3. Oireita tuijotellessa ja odottaessa voi tulla lähes hulluksi, mutta kuinka niitä ei voisi olla seuraamatta. Mulla oireena oli kuukautiskivut. Siis ihan tasan tarkkaan samanlainen olo, kun päivä tai pari ennen vuodon alkamista. Mielialakin on tismalleen sama. Itseasiassa, samat "kuukautiskivut" jatkuvat vieläkin, kolmatta viikkoa plussan jälkeen ja jos en olisi ultrassa käynyt, niin en uskoisi että siellä kukaan voisi elää.

    VastaaPoista